Také přemýšlíte, jak zacílit na potencionální klienty a zákazníky, ale nenapadá vás nic originálního? Řešení představuje 3D tisk, díky kterému je možné vytvořit reklamní předměty, které zaujmou. Cena 3D tisku již není nijak závratná a vy si tak můžete nechat vytvořit originální výrobky, které zaujmou.
Jaký je princip 3D tisku?
3D tisk funguje na principu, kdy je z digitální předlohy vytvořen fyzický 3D model. Ten je ikonickou verzí samotného počítačového programu. Jednotlivé vrstvy materiálu se na sebe taví či spékají a dávají vzniknout požadovanému objektu. Jedná se vlastně o opak CNC obrábění, kdy je celistvý kus postupně upravován do požadovaného tvaru. Tato technologie začala vznikat v 80. letech minulého století, do širšího povědomí se však dostala teprve před několika lety. Největší boom ovšem 3D tisk zažívá až nyní, kdy už jsou tiskárny s touto technologií určeny i pro domácí použití. Cena se pohybuje jen něco málo nad 10 000, což je mnohdy stejná částka, jako za laserovou tiskárnu. Možná vás překvapí, jak neomezené možnosti 3D tisk nabízí.